Trimite e-mail | Printeaza
Economie
22.03.2016

Oficiul Național al Viei și Vinului a realizat un studiu despre 5 piețe țintă externe pentru Vinul Moldovei

Oficiul Național al Viei și Vinului a realizat un studiu despre 5 piețe țintă externe pentru Vinul Moldovei

Oficiul Național al Viei și Vinului (ONVV) a prezentat un studiu de piață relevant privind principalele piețe de desfacere pentru Vinul Moldovei. Cercetarea cuprinde informații importante despre tendințele de consum și vânzare a vinului, dar și detalii despre potențialul de export pe piețele din Polonia, Cehia, România, China și SUA. Pe aceste piețe Vinul Moldovei este prezent și urmează să-și consolideze poziția în acest an.

„Oficiul Național al Viei și Vinului își menține consecvent prioritățile sale strategice și susține vinificatorii din Republica Moldova. De aceea am realizat, în conformitate cu obiectivele formulate în planul de marketing al ONVV, studiul de piață cu informații relevante pentru sectorul vitivinicol autohton. Studiul va aduce valoare adăugată activității vinificatorilor, care vor putea să-și diversifice piețele de export. Vom oferi în continuare toată susținerea necesară sectorului vitivinicol din Republica Moldova, pentru ca acesta să realizeze produse vinicole de calitate înaltă, iar Vinul Moldovei să fie un brand cunoscut pe piețele internaționale și să se regăsească în magazine pe aceleași rafturi cu vinurile din regiunile vitivinicole consacrate la nivel mondial”,  a declarat Dumitru Munteanu, directorul Oficiului Național al Viei și Vinului.

Potrivit unui comunicat al ONVV, au fost analizate toate datele relevante despre industria de vinificație din Polonia, Cehia, România, China și SUA, inclusiv consumul de vinuri, dar și profiturile înregistrate în urma vânzării de vinuri în perioada 2009-2014. Mai mult, cercetarea conține și informații despre tendințele care urmează să caracterizeze piața vinului și industria de vinificație din acele țări, în perioada de prognoză 2014-2019.

Datele statistice au fost achiziționate de la compania internațională de cercetări de marketing EuroMonitor International și au fost prelucrate din iniţiativa şi cu suportul financiar al Proiectului de Competitivitate al USAID.

cuvinte-cheie:

Comentarii (0)

 

Sus