Trimite e-mail | Printeaza
Politic
04.02.2009

CEC începe la 5 februarie înregistrarea candidaţilor la funcţia de deputat

CEC începe la 5 februarie înregistrarea candidaţilor la funcţia de deputat

Comisia Electorală Centrală a stabilit în şedinţa de miercuri, 4 februarie 2009, locul şi timpul primirii documentelor necesare pentru înregistrarea candidaţilor pentru funcţia de deputat la alegerile parlamentare din 5 aprilie 2009.

Primirea respectivului set de documente se va efectua începând cu joi, 5 februarie 2009 între orele 10.00 - 16.00 pe adresa: mun. Chişinău, str. V. Alecsandri, nr.119, biroul 307. Începând cu 6 februarie curent, documentele vor fi primite în zilele lucrătoare între orele 9.00 - 16.00.

Conform Codului electoral, în cazul alegerilor parlamentare, procesul de desemnare a candidaţilor începe cu 60 de zile înainte de ziua alegerilor şi se termină cu 30 de zile înainte de ziua alegerilor. Dreptul de a desemna candidaţi pentru alegeri îl au: partidele şi alte organizaţii social-politice înregistrate, în modul stabilit, până la stabilirea datei alegerilor, în conformitate cu statutele (regulamentele) lor şi cu legislaţia în vigoare partidele politice pot desemna drept candidaţi atât pe membrii lor de partid, cât şi persoanele fără apartenenţa politică; cetăţenii Republicii Moldova care îşi înaintează propria candidatură (candidaţii independenţi).

cuvinte-cheie: inregistrare | CEC

Comentarii (0)

 

Related news

Sus