Trimite e-mail | Printeaza
Diverse
08.08.2018

Sistemul Informațional e-Parlament va fi implementat până la mijlocul anului 2019

Biroul permanent a aprobat etapele de implementare a celor 3 componente e-Parlament: circulația electronică a documentelor, e-votul și noul site al Parlamentului.

Implementatorul proiectului este o companie macedoneană, selectată prin concursul desfășurat de PNUD.

Potrivit deciziei Biroului permanent, va fi creat un grup de lucru, format din reprezentanții subdiviziunilor Secretariatului Parlamentului, care va colabora cu compania implementatoare în vederea realizării Sistemului Informațional e-Parlament. Grupul de lucru va prezenta implementatorului informația necesară pentru ajustarea Sistemului Informațional e-Parlament la necesitățile Parlamentului, va revizui rezultatele activității de implementare a sistemului, va valida funcționalitatea și compatibilitatea Sistemului Informațional e-Parlament.

În discuțiile pe care le-a avut cu Președintele Parlamentului Andrian Candu, compania implementatoare a anunțat că, pe parcursul lunii august, va prezenta un plan de acțiuni, iar, din septembrie, va începe implementarea propriu-zisă a mai multor sisteme de pe platforma e-Parlament.

Sistemul Informațional e-Parlament va fi implementat cu sprijinul financiar al Guvernului Suediei și partenerilor PNUD, anunță Direcția comunicare și relații publice a Parlamentului Republicii Moldova.

cuvinte-cheie:

Comentarii (0)

 

Sus