Trimite e-mail | Printeaza
Diverse
06.04.2015

Aplicatia mobila Moldova Holiday a fost oficial lansata

Asociația Națională pentru Turism Receptor din R.Moldova(ANTRIM), cu suportul proiectului USAID Creșterea Competitivității și Dezvoltarea Întreprinderii (CEED II) a organizat o conferința de presă, în cadrul careia a fost lansată prima aplicație mobilă cu imaginea Noului Brand Turistic – simbolul Pomului Vieții.

Aplicația prezintă top 50 atracții turistice din Moldova, fiind dezvoltată de către o companie privată ce are în portofoliu aplicația Slovenia’s Top 50, după modelul căreia a fost elaborată. Aici au fost incluse cele mai cunoscute vinării, monumente culturale și arhitecturale, muzee și mănăstiri din Moldova. Aplicația este disponibilă în două versiuni: pe iOS și Android, în AppStore și respectiv, Google Play și poate fi descărcată gratuit. Designul acesteia corespunde standardelor ghidului de utilizare a brandului turistic și este în limba engleză. Aplicația oferă informații generale despre destinații, localizarea acestora pe hartă, cu posibilitatea de a planifica o vizită, de a invita prietenii prin intermediul rețelelor de socializare, de a stabili și vizualiza traseul utilizând harta în regim offline, precum și alte opțiuni.

„Avansarea în tehnologia mobilă oferă consumatorilor experiențe mai semnificative în ceea ce privește călătoriile. Lipsa unei aplicații mobile unde s-ar regasi atracțiile turistice din Moldova, ne-a determinat să acționăm în direcția dezvoltării unei astfel de platforme de informare pentru turiști și acest lucru a devenit prioritar pentru ANTRIM și membrii ei” a menționat directorul executiv al Asociației Naționale pentru Turism Receptor din Moldova.

Dezvoltarea acestei aplicații a fost posibilă cu suportul proiectului USAID CEED II, iar Managerul Industria Turismului, Natalia Curnic, a oferit detalii despre o nouă campanie de promovare a Brandului Turistic, care va începe în această săptămână în cadrul Aeroportului Internațional Chișinău. “Această campanie va avea ca scop sensibilizarea vizitatorilor despre atracțiile și noile posibilități de self-traveling în Moldova, prin plasarea vizualurilor cu noul brand turistic și distribuirea a 10.000 de cartele SIM cu 3G gratuit, imprimate cu QR-codul aplicației, în perioada 10-24 aprilie, pentru toți vizitatorii străini în zona de sosire a aeroportului” a menționat aceasta.

La lansarea aplicației mobile au fost prezenți și reprezentnți ai sectorului privat, membri ANTRIM. Andrei Rusu, manager departament incoming compania TatraBis, a confirmat importanța dezvoltării acestei aplicații, deoarece tot mai mulți turiști preferă să aibă în telefon aplicații-ghid care să le ofere informația necesară despre o destinație sau alta.”

cuvinte-cheie:

Comentarii (0)

 

Sus