Trimite e-mail | Printeaza
Economie
09.11.2012

Noul logo MOLDOVA va îmbunătăți perspectivele producătorilor agricoli

Noul logo MOLDOVA va îmbunătăți perspectivele producătorilor agricoli

În conlucrare cu businessul agricol din Moldova, Proiectul Competitivitatea Agricolă și Dezvoltarea Întreprinderilor (ACED), finanțat de către Guvernul Statelor Unite, a elaborat un nou logo de brand MOLDOVA, cu sloganul “Un gust deosebit,” pentru a ajuta producătorii agricoli și exportatorii din Moldova să creeze un nume solid de brand pentru țară.

Noul logo a fost deja utilizat cu succes la expozițiile ”World Food Moscow” și ”Toamna de Aur” din Rusia, dar și la tradiționala expoziție ”Farmer” la Chișinău, în anul curent, fapt ce a atras atenția reprezentanților businessului. În cadrul campaniei de promovare a logo-ului național solidar, ACED va susține participarea în comun companiilor și asociațiilor de producere din Republica Moldova la expoziția ”Fruit Logistica – 2013” la Berlin, Germania, care este una dintre cele mai mari activități expoziționale în domeniul fructelor proaspete în lume.

Producătorii de fructe moldoveni și-au exprimat anterior interesul față de campania de creare a unui nume de brand național și utilizarea logo-ului comun pentru produsele lor. Petru Stratan, directorul executiv al Asociației ”Moldova Fruct”, a salutat inițiativa de promovare a exporturilor de produse proaspete din Moldova sub un brand puternic.

“Designul de logo este foarte reușit, iar de pe urma utilizării lui ar trebui să beneficieze toți producătorii și exportatorii moldoveni, dar și întreaga țară, în general. Este necesar să elaborăm cerințele de calitate pentru cei care vor să facă afaceri sub numele de brand național”, a declarat Dl Stratan. La solicitarea Asociației, companiile producătoare de carton vor aplica noul logo pe lăzile cu fructe destinate piețelor internaționale.

cuvinte-cheie:

Comentarii (0)

 

Sus