Link direct catre: https://www.interlic.mdhttp://www.interlic.md/2012-11-06/linie-telefonica-pentru-reclamatzii-la-regia-transport-electric-chishinau-27134.html
Data: Nov 6, 2012 (21:48)

Linie telefonică, pentru reclamaţii la Regia Transport Electric Chişinău

Regia Transport Electric Chişinău a lansat o linie telefonică, prin intermediul căreia pasagerii care circulă cu toleibuzul pot face reclamaţii privind neregulile atestate în procesul de deservire a călătorilor.

Linia telefonică este (022) 20-42-05 şi funcţionează în regim non-stop. Accesând acest număr de telefon, cetăţenii pot afla informaţii privind circulaţia troleibuzelor – modificări de rute, graficul de circulaţie, probleme apărute în trafic etc. sau pot face reclamaţii privind calitatea serviciului prestat.

În zilele de lucru, între orele 8.00-20.00, cetăţenii vor comunica cu un operator, iar în restul timpului - mesajele vor fi înregistrate pe robotul telefonic. Dacă solicitaţii îşi vor lăsa datele de contact, aceştia vor fi contactaţia în particular.