Trimite e-mail | Printeaza
Diverse
18.01.2011

La concursul “Marca comercială a anului 2010” au depus dosarele de participare 70 de companii cu 86 mărci comerciale

Concursul „Marca comercială a anului 2010", organizat de Camera de Comerţ şi Industrie a Moldovei şi Agenţia de Stat pentru Proprietate Intelectuală, se apropie de final. Începând cu 17 ianuarie 2011, grupul de experţi, desemnaţi să evalueze mărcile comerciale participante, a început examinarea dosarelor, a anunţat Marina Petrov, şefa Direcţiei Expoziţii şi Târguri a CCI.

Comitetul de evaluare este format din profesionişti în domeniul marketing-ului: reprezentanţi ai Agenţiei de Stat pentru Proprietate Intelectuală, ai instituţiilor de învăţământ superior, practicieni.

„Pe parcursul acestei săptămâni, juriul va evalua proiectele conform criteriilor de profesionalism. Concomitent, în această perioadă, pe un eşantion reprezentativ din diferite regiuni ale ţării se va desfăşura un sondaj în rândul consumatorilor. Chestionarul va identifica cele mai preferate şi renumite mărci din Republica Moldova, conform aprecierii consumatorilor. Rezultatele sondajului vor fi analizate de către juriu, care va prezenta spre aprobare comitetului organizatoric lista învingătorilor concursului naţional „Marca comercială a anului 2010". CCI le urează succes tuturor participanţilor!", a spus Marina Petrov.

Potrivit CCI, la ediţia a VIII-a a concursului „Marca comercială a anului" participă întreprinderi din sfera serviciilor, industriei alimentare, industriei mobilei şi materialelor de construcţii. Mărcile comerciale concurează pentru nominalizările „PROFI" (cea mai longevivă marcă), „INTER" (cea mai reprezentativă marcă străină pe piaţa noastră), „Rebranding", „Aprecierea consumatorilor" etc.

Ceremonia oficială de premiere a învingătorilor va avea loc pe 3 februarie 2011, tradiţional, în cadrul expoziţiei „Fabricat în Moldova", care se va desfăşura în perioada 1-5 februarie curent. la "Moldexpo".

Concursul „Marca comercială a anului" a fost iniţiat în 2003, de către CCI a Moldovei, cu scopul de a promova pe piaţa autohtonă practicile de succes în domeniul marketing-ului şi branding-ului.

 

cuvinte-cheie:

Comentarii (0)

 

Sus