Trimite e-mail | Printeaza
Economie
20.12.2010

Două branduri din R.Moldova au intrat în prima carte consumer Superbrands România

A fost lansată prima carte Consumer Superbrands pentru România, cu ocazia celei de-a patra ediţii a Programului Superbrands România. Republica Moldova a fost şi ea reprezentată în carte de două branduri autohtone. La secţiunea branduri din pieţe vecine, cu potenţial pentru dezvoltarea viitoare a culturii de branding, au fost incluse şi două branduri consacrate în Republica Moldova: Naturalis şi Vita.

Brandurile „Naturalis" şi „Vita" s-au regăsit în carte alături de binecunoscute branduri internaţionale şi româneşti, precum: Academia Caţavencu, Avon, Ballantine's, Băneasa Shopping City, BCR, BMW, CHIVAS, Coca-Cola, Cosmote, DHL, Germanos, Google, HBO, Heineken, Help Net, Humana, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, LaDorna, Lindab, Milli, Milupa Milumil, Mobil 1, Napolact, Orange, Orbit, Philips, Radio România, Radio ZU, Raiffeisen Bank, Rompetrol, Samsung, Spor, Vel Pitar, Western Union, Whirlpool.

Prima carte Consumer Superbrands pentru România cuprinde poveştile de succes a 34 de branduri prezente pe piaţa din România, branduri internaţionale şi autohtone, puternice prin reputaţie şi notorietate, care au fost răsplătite cu trofee Superbrands, pentru excelenta lor contribuţie la imaginea României. În premieră, lista celor 300 de branduri validate Superbrands este publicată  în Prima Carte Consumer Superbrands pentru România.

Prima carte Consumer Superbrands pentru România, distribuită prin reţeaua de birouri Superbrands în peste 80 ţări de pe toate continentele, constituie, prin brandurile puternice intrate în program, un excepţional instrument de promovare a potenţialului pieţei româneşti, şi un purtător de imagine pentru România.

cuvinte-cheie: Consumer | Superbrands

Comentarii (0)

 

Sus