Trimite e-mail | Printeaza
Social
02.10.2009

Lista actelor necesare la acordarea compensaţiilor pentru călătorie în transportul public

Pentru a beneficia de compensaţie la transport, pensionarii urmează să prezinte Direcţiei asistenţă socială de sector următoarele acte: cererea, copia buletinului de identitate sau a paşaportului de tip sovietic şi legitimaţia de pensionar.

În acelaşi timp, persoanele care nu sunt la evidenţa Direcţiei asistenţă socială trebuie să mai prezinte şi un certificat privind mărimea pensiei. Invalizii vor prezenta: buletinul de identitate şi certificatul de invaliditate. Persoanele angajate în câmpul muncii, cu un venit mediu lunar mai mic de 1450 de lei prezintă certificatul despre salariu, iar şomerii – certificatul de şomer, eliberat de Agenţia de ocupare a forţei de muncă.

Consiliul municipal a decis alocarea a câte 70 lei, pentru fiecare persoană. Compensaţia respectivă se va aloca lunar, odată cu pensia, prin intermediul Băncii de Economii sau a Oficiilor Poştale. Valabilitatea dosarului prezentat Direcţiei asistenţă socială este de un an de zile.

De facilităţi în transportul public vor mai beneficia şi alte categorii de cetăţeni: veteranii de război, inclusiv veteranii conflictelor armate din Afganistan şi de pe Nistru, eroii muncii socialiste şi copiii de până la 7 ani.

Adresele Direcţiilor asistenţă socială din municipiu:

Direcţia asistenţă socială a sectorului Centru  – str. Eminescu 29; 
Direcţia asistenţă socială a sectorului Buiucani – str. Alba-Iulia, 5;
Direcţia asistenţă socială a sectorului Ciocana  – bd. Mircea cel Bătrân 5/2;
Direcţia asistenţă socială a sectorului  Râşcani – bd. Renaşterii, 21;
Direcţia asistenţă socială a sectorului Botanica – str. N. Titulescu, 47.

cuvinte-cheie: comensatii

Comentarii (0)

 

Sus