Trimite e-mail | Printeaza
Economie
17.05.2007

Experţii de la IDIS "Viitorul" au elaborat un nou concept de evaluare a percepţiei consumatorului -„Sentiment Naţional"

IDIS „Viitorul” a elaborat conceptul unei familii noi de indicatori de evaluare a percepţiei consumatorului, sub numele sintetic de produs „Sentiment Naţional”. Acest produs cuprinde 6 indicatori diferiţi (Indicele Încrederii Consumatorului, Indicele Dezvoltării Industriei, Indicele Dezvoltării Serviciilor, Indicele Dezvoltării în Construcţii, Indicele Dezvoltării Comerţului şi Sentimentul Economic). Toţi aceşti indicatori sunt elaboraţi în baza unei metodologii unice, cunoscute pe larg în ţările Uniunii Europene şi sub numele de Iniţiativa OCDE „The Joint Harmonised EU Programme of Business and Consumer Surveys”. Cercetările desfăşurate în această iniţiativă au fost lansate din noiembrie 15, 1961, printr-o decizie a Comisiei Europene, reconfirmate prin decizia Comisiei Europene din 15 septembrie 1970, şi au progresat incluz\nd noi ţări, astfel încît în prezent, cercetarea încrederii consumatorului se efectuează în toate ţările Uniunii Europene, inclusiv al noilor state – membre (27), şi Ucraina.

 

Sursa: IDIS "Viitorul" 

cuvinte-cheie:

Comentarii (0)

 

Sus