Trimite e-mail | Printeaza
23.04.2007

O firma japoneză a însuşit neautorizat marca comercială moldovenească "Mileştii-Mici"

Înalta calitate a vinurilor de la CVC Mileştii-Mici, importate în Japonia, a devenit factor de confruntare între firmele din această ţară, unele dintre ele încercând să creeze o concurenţă neloială pe piaţa de destinaţie.

În goană după câştigul imediat, Firma japoneză "As-Set Com" a reuşit, prin metoda pirateriei, să-şi înregistreze Marca Comercială "Mileştii-Mici". Cazul a fost depistat în timpul depunerii cererii de înregistrare internaţională a Mărcii Comerciale Mileştii-Mici la Convenţia de la Madrid, semnată atât de Moldova, cât şi de Japonia. Astfel, întreprinderea moldavă a iniţiat procedura de contestare a înregistrării ilicite a brandului Milestii-Mici de către firma japoneză.

În acelaşi timp, faptul în cauză denotă o mare autoritate pe piaţa japoneză a vinurilor produse la Mileştii Mici, declarat prin lege "Patrimoniu cultural naţional". Faptul că acestea au intrat în preferinţele consumatorilor japonezi se confirmă şi prin majorarea cantităţilor de vin exportate în Ţara Soarelui Răsare.

Dl Mihai MACIUCA, directorul CVC "Mileştii-Mici" a informat că litigiul este examinat de instanţele de judecată din Japonia şi finalul lui se aşteaptă în timpul apropiat, câştigul urmând a fi de partea întreprinderii noastre.

Compania "Winex" ltd din Tokio, importatorul de drept al vinurilor din Colecţia de Aur "Mileştii-Mici", înregistrată în cartea Guinness, s-a dovedit a fi un partener de nădejde al Combinatului şi contribuie la soluţionarea litigiului în favoarea întreprinderii moldave, a mai subliniat dl M. Maciuca. 

 

Responsabil de relaţii cu mas-media al CVC Mileştii-Mici

cuvinte-cheie:

Comentarii (0)

 

Sus