Link direct catre: https://www.interlic.mdhttp://www.interlic.md/2007-04-11/260-260.html
Data: Apr 11, 2007 (13:06)

A fost lansată monitorizarea modului de reflectare a campaniei electorale de către mass media din Moldova

Perioada de monitorizare este 10 aprilie 2007 - 17 iunie 2007. Proiectul de monitorizare a modului de reflectare a campaniei electorale pentru alegerile locale generale de către principalele posturi de radio/televiziune şi ziare din Republica Moldova a fost lansat de către Centrul Independent de Jurnalism şi Asociaţia Presei Independente. Proiectul este realizat în cadrul   Coaliţiei Civice pentru Alegeri Libere şi Corecte – Coaliţia 2007 şi în parteneriat cu Institutul de Marketing şi Sondaje IMAS-INC Chişinău. Rezultatele vor fi făcute publice prin rapoarte bilunare, în prima lună a monitorizării, apoi săptămânale. De asemenea, rapoartele vor fi plasate pe pagina de internet dedicată alegerilor locale generale www.alegeri.md/2007 realizată în cadrul Coaliţiei 2007 de ADEPT. Proiectul este finanţat de către Fundaţia Eurasia, cu resursele Agenţiei Suedeze pentru Cooperare şi Dezvoltare Internaţională (Sida/Asdi) şi Agenţiei Statelor Unite pentru Dezvoltare Internaţională (USAID), Fondul Naţional pentru Democraţie, SUA şi Misiunea OSCE în Republica Moldova.